
رویههای بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایتمندی شما همواره از اولویتهای ماست و در این راستا میکوشیم تا سفارش شما در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دستتان برسد. با وجود این ممکن است...
در ۳ دقیقه بخوانید
اشتراکگذاری
آسودگی خاطر و رضایتمندی شما همواره از اولویتهای ماست و در این راستا میکوشیم تا سفارش شما در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دستتان برسد. با وجود این ممکن است شما پس از خرید، با مسایلی روبرو شوید که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای اغلب محصولات ما، ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.
کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با ما تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جدا، خودداری کنید.
- پس از ارسال با پست، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و برای ما ارسال کنید.
هزینه ارسال بر عهده کیست؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید ما برسد، هزینههای ارسال به عهده ماست.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان بیتی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود. همچنین درصورتی که خرید همراه با ارسال رایگان بوده باشد، در صورت مرجوعی، هزینه ارسال رایگان هنگام خرید از مبلغ محصول کسر میگردد.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود قرار گیرد. حتما بستهبندی نهایی را درون پلاستیک قرار دهید.
وضعیت تحویل کالاهای قابل بازگشت چگونه باید باشد؟
- از آنجایی که پوشاک و بهخصوص پوشاک کودک از جمله محصولات بهداشتی و حساسیتمحور هستند، در صورت استفاده قابلیت مرجوعی ندارند.
- لباس باید در وضعیت اولیه و نو باشد. هرگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگپریدگی، بوی عطر یا بدن نباید داشته باشد.
- انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپهای پلاستیکی دسته و بند و حجم دهندههای درون آن باشد، قابل بازگشت هستند.
- پوشیدنیهای پارچهای که محدودیت بهداشتی جهت بازگشت ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خطهای تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن، پذیرفته خواهند شد.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش بیتی ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان بیتی تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ بیتی بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی با توجه به مبلغ درج شده در فاکتور محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، بیتی تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و بیتی در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه پرداختی بابت کالا به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط بیتی، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش بیتی است.